El cap de setmana vinent del 27 i 28 de febrer i 1 de març, Olot es podrà tornar a viure el «dooble» amb la tercera edició de l’Olotx2, una campanya de promoció que s’ha consolidat en el calendari i al qual s’hi han anat afegint cada cop més actors. De fet, dies abans d’obrir el portal de reserves molts establiments ja s’havien interessat per l’oferta, que consisteix en oferir el doble al preu d’un, però no en detriment de la qualitat. Els diferents participants de la iniciativa, és a dir, l’Ajuntament d’Olot, l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa, l’Associació de Comerciants d’Olot, els Placers del Mercat i Turisme Garrotxa, van donar a conèixer els detalls de la programació, ampliada a tres dies, amb 1.400 estades i 11.000 places de restaurant, que es pot consultar sencera al web www.olotx2.cat. Enguany, l’Olotx2 coincidirà amb «La botiga al carrer», corresponent al final de la temporada de rebaixes d’hivern del comerç olotí, i es durà a terme el dissabte 28 de febrer i el diumenge 1 de març al matí. Altres iniciatives que complementen la campanya són el concert de Mishima, a la sala El Torín, i l’espectacle «Somnis», de diumenge al migdia, a la plaça del Mig, amb en Flusky i el Senyor Pla, del Club Súper3. La iniciativa suma les ofertes de 36 allotjaments, 32 restaurants, 6 bars i 3 establiments d’oci nocturn, 60 botigues i 7 perruqueries.